onsdag 28. oktober 2009

Hei. :-). Jeg er veldig spent

på hvem denne bloggen er interessant for, og setter veldig pris på de kommentarene noen har lagt inn, TKD utøvere, familie, venner, m.m. Derfor håper jeg dere legger igjen kommentarer, hilsen, oppmuntring, tips, o.l når dere er inne. Det er samtidig en kjempeoppmuntring for meg da jeg som sagt ikke er helt sikker hvem jeg skriver for. Vet at Master Per og Master Hunstad vil at jeg skal skrive om reisen og jeg kan fortelle at Master Chang følger interresert med, så jeg oversetter det meste for ham. Har dere spørsmål kan jeg sjekke ut med Master Chang mens jeg er her nede.

Jeg blir nå antagelig borte fra bloggen til mandag og er veldig spent om det kommer flere tilbakemeldinger når jeg er tilbake.

Mvh
Ketil

19 kommentarer:

  1. Kjetil,

    Det er veldig morsomt å følge med deg hos Chang-Poo. Har vært der noen ganger kjenner meg godt igjen. Lykke til videre, følger med. Hils Master Chang, Master Henrik m. familie.

    SvarSlett
  2. Hei Ketil.
    Godt å høre at ting ikke har forandret seg på 10 år. Fortsatt samme treningsrythme og ikke mist innendørs fotball. Stå på og kos deg masse, det er veldig hyggelig å lese bloggen din. Hils Chang fra meg.
    Berge

    SvarSlett
  3. Hei Bror
    Ser og høres ut som du har det kjempetopp, til tross for litt "juling". Skulle gjerne opplevd Master Changs "culinariske steps" og filosofiske stunder, men står gjerne over trening. Hils Master Chang, og andre "mastere", så mye fra din søster, som forsøker så godt hun kan å filosofere over verdens "alt" og reflektere over dagligdagse trivialiteter (og egen "master") her i det frosne nord. Ha en god tur, og hygg dere veldig. Klem.

    SvarSlett
  4. Hei!
    Dersom du får anledning ville det vært veldig interessant å høre Master Changs syn på det vi snakket om vedr. "spin-kick".
    God tur til klosteret (eller var det tempel?) i morgen!! Det blir sikkert en stor opplevelse. Alt godt + klem :-)

    SvarSlett
  5. Hei Pappa:D Flott flott blogg. Stilig! Spennende å følge med, du er vel en Master selv når du kommer hjem du da:D Klem Fra Eris

    SvarSlett
  6. Hei!
    Ble oppmerksom på denne bloggen nå via facebook og Per..Skal følge spent med dere igjennom her..
    Ha en knall tur videre :)

    Mvh
    Stian
    Mudo,Skien

    SvarSlett
  7. Hei Hans Henrik.
    Jeg overgragte hilsenen din til Master Chang som han satte veldig pris paa. Vi har det veldig kult hos Master Chang og foler oss som en del av Sangrok sjelen. Vi kommer hjem med mye inspirasjon.

    SvarSlett
  8. Takk min favoritt datter. Jeg er glad du folger med. Denne bloggen er ogsaa for deg (beklager mangelen paa norske tegn)

    SvarSlett
  9. Hei Stian.
    Per og jeg er kommet tilbake fra "oppvarmuingen" til tempelturen. Vi blir hentet kl 10 imorgen av "Sunnime" som er arvtageren til lederskapet i tempelet naar hovedmonken forlater dette stadiet. Dette blir veldig spennende!!!
    Hilsen Per og Ketil.
    Ps. Fortsett aa legge inn kommentarer

    SvarSlett
  10. Dette er kjempefine kommentarer!!!! Forsett med aa gi meg positiv energi. Merker j blir hyper og faar lyst aa skrive. Legg gjerne inn kommentarer paa tidligere innlegg ogsaa ettersom jeg redigerer den etterhvert som j husker nye ting.
    Imorgen kl 100 skal vi spise frokost med "Sunninme" (nestkommanderende i tempelet) som hentet oss paa busstasjonen og kjorte oss til motellet.

    SvarSlett
  11. I'm following every word of your exciting story, Grasshopper. (Mainly thanks to Google Translate)

    When are you going up to the shrine two pick up the bowl of hot coals? (I hope that you did used to get that 1970s TV series in Ireland or these comments are going to sound really strange).

    Just do not break anything and ruin our skiing holiday.

    Martin Owen

    SvarSlett
  12. Now I've lost my respect for Google Translate. It turned "Norway" into "Ireland" in my last comment! Very strange.

    Martin Owen

    SvarSlett
  13. Roy Rolstad1/11/09 00:34

    Hei Ketil, jeg følger med og koser meg med bloggen din. Takk for at du gidder.
    Hils Fam. Hunstad. Mastrene Chang og Shin, samt Master Shins elever som har vært i Oslo.

    Ta masse bilder, og kos deg for oss også;-)

    Roy

    SvarSlett
  14. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  15. Hello Martin.
    Thanks for following my blogg. This is an emasing trip. I hanven't benn required an ID yet...it may be because they not serving alcohol here (internal joke ;-)

    SvarSlett
  16. Hei Roy.
    Det er inspirerende du foelger med. Dette er veldig goy naar jeg faar saa fine tilbakemeldinger. Hilsen skal overvringes Masterene naar ve er tilbake i Seoul. Skal trene for Master Chin paa tirsdag :-)

    SvarSlett
  17. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  18. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  19. Hilsenen er overbragt til Master Chang Roy. Han hilser så mye tilbake.

    SvarSlett