tirsdag 3. november 2009

Så skjedde det.....:-(

Restaurantene, kafeer o.l. er av topp kvalitet, men i Gyungju ville taxi sjåføren absolitt ta oss med til et sted å spise som ikke ga den største tillitt, men vi spiste der. Jeg merket etterpå på bussen at magen smertet og veltet seg, senere fikk Henrik også samme. Heldigvis slapp de andre unna. Alt gikk bra, men jeg mistet en kveldstreningen og mandagsfotballen (og det sosiale etterpå). Kunne trengt alt sammen. Det har skjedd så mye andre steder at jeg dessverre har fått trent mindre hos Master Chang enn jeg håpet på, men jeg har fått med meg mye annet ;-).

Jeg våknet opp idag tidlig helt OK, og skal til Master Shin ikveld med med Master Henrik etter shopping :-)..

1 kommentar:

  1. Det var kjedelig for deg Ketil. Bra det gikk fort over så du kan nyte resten av turen. Kos deg.

    SvarSlett